Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Sunday, September 13, 2009

Terima Kasih pengunjung blog arrie


Lama rasanya tak menulis dalam arriesfamily. mungkin kerana kesibukan setelah berpindah ke Johor ni. Sibuk juga melayan kerenah anak2. Baby pun baru usia 3 bulan ++.Gambar terbaru anak2 (Iffa, Dina & Syirah)

Sejak duduk Johor ni, idea untuk menulis agak terhad. mungkin sebab jauh merantau kot. Kaum kerabat semua jauh-jauh. Jarang bertemu dan kurang dapat input untuk idea menulis.

Baru-baru ni ada joint facebook, satu lagi bentuk IT yang banyak memberi manfaat jika kita gunakan sebaiknya. Terkejut juga dapat contact member2 sekolah lama dulu yg dah hampir 20 tahun tak jumpa. SMTSP, sekolah masih dalam kenangan walaupun dah lama tak ke sana. Kenangan bersama kawan2 semasa membesar remaja masih segar di ingatan.
Pintu gerbang utama SMTSP

Semangat menulis kembali semua bila blog dapat kunjungan dari berbagai lapisan masyarakat. Dan terbaru dari oang kampung - Padang Terap. Terima kasih kepada DPP Padang Terap yang sudi mengunjungi blog kami yang tak seberapa ni.
Mereka juga sudi mengambil artikel kami untuk di siarkan di laman mereka. Terima kasih sekali lagi.

Terima kasih juga kepada sedara-sedara , adik beradik yang selalu melawat blog kami. Terima kasih juga kepada follower dan rakan blog kami yang sentiasa mengikuti perkembangan kami.

Atas sokongan dari semua, kami akan terus menulis di blog. Dan setelah ada yang sudi mengambil artikel kami untuk disiarkan menambahkan lagi semangat menulis.

Terima kasih untuk semua...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008