Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Tuesday, July 28, 2009

Abah dan tekniknya....


"Arrie, mai sini tengok betul2 abah ajar nak cara nak kait buah. Mula2 pacakkan kayu ke tanah lagu nie..." Arrie pun tengok dengan muka boringnya...

"Ada faham..nah sekarang Arrie pulak buat sama macam abah ajaq tadi.." Seyes..akhirnya Arrie pulak tunjuk skill kat Abah...

"Salah tu... hujung kayu tu kena cacak ke tanah macam abah tunjuk tadi...". Abah nie pun..kan budak tu belum cukup ketinggian lagi.. macam lawak je..gaya Arrie... Eh eh.. apasal Iffa ngan Ammar kat belakang tu nak try jugak ker.....

Apasal pulak Abah tu.. semacam jer.. kena angin kus kus kot... he he he

Inilah hasilnya... macam-macam ada......

Eleh.. buat apa susah2 guna galah sampai terkangkang2 meh sini sifutongga nak ajar cara2 ambil buah...ehmmm bagus buah nie takde kutu...

4 comments:

eyena on July 28, 2009 at 9:28 PM said...

waa bestnye ada teknik kait rambutan rupanya..hahahha

Zuraida jemain on July 29, 2009 at 3:12 PM said...

macam2 pe'el...abg mie bukan apa rindu zaman kanak2nya...

Suhaimi Ahmad on July 30, 2009 at 9:32 AM said...

oo...
kutuk orang yer..

Zuraida jemain on July 30, 2009 at 2:42 PM said...

mana ada kutuk kan? kan? puji lagi tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008