Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Wednesday, October 29, 2008

Trip memancing abah dengan SONY


Gambar-gambar ni dari kamera kawan tempat kerja abah masa trip dengan Sony hari tu. Ni masa mula-mula sampai jeti.., pastu tunggu bot nak gi kelong tu.
Dah naik bot, tunggu nak jalan.. masing-masing nampak muka tak sabar..

Abah bergaya dengan 'life'jaket
Kawan abah- Chee Seng terkial2 pakai




Semua orang asyik dok perati kelong tu je.... tapi abah sempat possing.





Sampai atas Kelong, possing dulu.....
Yg cekak pinggang paling kanan tu la Azmi -Sony







Abah pun mula ber-aksi, cari port nak pancing. Sempat sengeh lagi.....




Aksi abah tak lama, pastu berehat......
mata pun mula layu

Abah ajak kawan2 lepak kat atas pulak, sambil dok tunggu makan malam...

Possing lagi kat atas pelantar tu.., belakang tu nampak tak pancing tengah standby.


Ini lah hasil tangkapan abah ngan kawan2.
Abah cuma dapat gelama je...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008