Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Monday, February 23, 2009

Jaga keselamatan ketika dalam perjalanan.


Demi menyahut seruan kerajaan supaya mementingkan keselamatan diri dan keluarga agar memastikan semua penumpang memakai talipinggang keledar. Dibawah ini disertakan penumpang dan juga pemandu yang mementingkan keselamatan diri mereka sehingga menimbulkan huru hara ketika dalam perjalanan akibat dari ketidakselesaan.



Irdina di paksa oleh Ammar agar mengenakan talipinggang kerana bimbang ditangkap polis hasil dari nasihat oleh kedua ibu bapa mereka.



Arrie duduk dengan sopan (hanya seketika kerana ingin gambarnya di rakamkan). Beginilah contoh anak bangsa yang sentiasa patuh dan berdisiplin (walaupun hanya untuk setengah jam perjalanan).



Berbual dengan gembira dan sering bertukar pendapat di dalam masalah yang membelenggu negara walaupun di mana saja mereka berada.



Lihatlah kemesraan yang terjalin sejurus selepas kamera di halakan kerana tujuan komersial. Opps..maaf gambar sedikit sensored.



Ciri-ciri pemanduan berhemah. Mata sentiasa fokus ke jalan raya, sentiasa memastikan rambut di sikat kemas, riak wajah yang serious menjadi keutamaan dan jangan hiraukan isteri anda yang seronok mengambil gambar anda walaupun ketika anda sedari.

PATUHI UNDANG-UNDANG JALANRAYA INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008