Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Thursday, February 24, 2011

Kunjungan keluarga Kak Nab


Sukanya hati kami bila dapat berita yang Kak Nab nak datang bercuti 2,3 hari di Johor. Khabar gembira ini disampaikan oleh Naim anak Kak Nab. Sempat la jugak kami bawa mereka jalan2 ke zoo johor... hehe boring je kan takde tempat lain ke .. zoo jugak yang kami bawak.. tapi ni bukan zoo sebarang zoo tau ni zoo yang belum  pernah kami pi... hehehe so layan je la gambar2 yang menarik dan tertarik ni yea...

P/S: Kejadian ini berlaku pada bulan disember 2010..(Sila baca macam nada pembaca berita)..


Bila tengok balik gambar ni... rasa macam... eee bestnyer...





Banyak lagi gambar sebenarnya tapi nanti bila mama ada masa mama akan upload lagi yeak.. ada Syirah dah bising tu.. chaiyok!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008