Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Thursday, February 24, 2011

Ya Allah Ampunkan Aku..



Ya Allah begitu berat ujianmu kali ini.
Uku insan yg lemah, tidak mampu menghadapinya tanpa bantuanMu.

Aku berdosa bagi keluargaku dan memang patut aku dihukum.
Aku patut dibenci, aku patut dikeji kerana kesalahanku..
Bapa apakah aku ini
Gagal menjadi ikutan contoh dan teladan keluarga.

Aku malu Ya Allah, aku malu dengan kesalahanku.
Aku malu kerana mengecewakan isteri dan anak2ku

Kiranya mereka tidak memaafkanku.....
Aku redha Ya Allah.
Sesungguhnya siksaan di dunia ini tidaklah seberapa dibandingkan di sana nanti. Na'uzubillah...

Untuk mama dan anak2, sekali lagi maafkan abah.
Andai ada sedikit ruang kemaafan biarlah abah menumpangnya di situ.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008