Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Wednesday, April 15, 2009

Habiskan masa bersama nenek.


Hujung minggu lepas nenek telefon mama seawal 6.30pagi untuk mengajak kami berjalan2 ke PKNS Shah Alam. Malangnya baru minggu sebelum tu kami dah pergi ke Shah Alam jadi mama mengajak nenek pergi ke rumah Mak Lang di Taman Lestari,Puchong.

Dalam perjalanan Ajip sempat menangkap beberapa gambar dirinya sendiri dan anak2 buah. Cheh hensem sangat la kononnya tue...

Sempat jugak Ajip menyuruh Ammar membuat mimik muka yang paling lawak kononnya...
Sampai di rumah Mak Lang, Pak Lang sempat test camera digital kami yg kami beli melalui Mudah.com. Samsung L210, 10.2 megapixel hanya berharga Rm430. Demo set belum pernah di gunakan lagi.

Agak berpuashati jugak bila beli camera digital samsung nie. Murah dan masih baru. Abah sedang test power camera nie. Nak tengok apa perbezaan camera Lumix yang kami beli (tapi telah di samun pun) berharga Rm1500. Mestila banyak bezanya kan. Harga pun jauh berbeza.

Iffa dan Alya anak Mak Lang, sama usia. Tetapi Alya nie baby face comel jer...

Di perkarangan ruang tamu Mak Lang, nenek dan Pak Lang sibuk sedang asyik memerhatikan Ammar bermain dengan ank patung Ultraman milik Amsyar.

Selang beberapa jam di rumah Mak Lang kami bersama Mak Nana dan uncle Fendi merancang pula membawa nenek berjalan2 di Putrajaya.

Selepas ini, insyaallah mama akan uploadkan gambar2 menarik sewaktu menghabiskan masa bersama nenek di Putrajaya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008