Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Thursday, March 12, 2009

Balik kampung ooo balik kampung...


Esok kami akan pulang ke kampung di Bendang Raja bagi menghadiri majlis perkahwinan Acu Fakhru. Bagi memastikan baju kami semua mengikut tema yang telah di cadangkan oleh Acu Aina kami pun membawa anak2 membeli belah di pasaraya The Store Centrepoint minggu lepas. Susah jugak nak cari colour yg sesuai akhirnya kami Hantam je la...







Hampir sejam kami di sana mencari warna yang sesuai. Akhirnya mama pilih asal boleh aje. BAju Ammar dan Arrie di pilih sedondon. Diorang yang nak sama mama ok jer. Memang lumrah orang perempuan nie kalau shopping memang cerewet nasib baik abah relak je dia sibuk jaga anak.




Iffa dan Ammar seronok suka nak beli baju baju katakan.











Ok setelah berpusing2 selama hampir dua jam akhirnya abah tersenyum kelegaan bila melihat isterinya bersedia untuk membuat bayaran. Iffa sempat berposing di depan kaunter, panik jugak cashier tu pada mulanya tapi mama jelaskan saja nak masuk dalam blog..



Irdina kepenatan terus duduk di escalator sewaktu hendak turun ke tempat letak kereta dia pun tau penat jugak. Jangan tengok badan kecik tak reti penat cuma mamanya terlupa penat seketika apabila bershopping. Betul jugak ada orang cakap shopping nie boleh merehatkan minda, yang stressnya orang yang mengikut dan menghulurkan wallet jer la he he he.


Inilah baju2 pilihan kami untuk anak2....


Haa ni pulak baju mama dan abah yang dah siap di tempah. Rasanya mama tak dapat pakai kot pasal bahagian perut tak muat pulak dah..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008