Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Wednesday, January 28, 2009

Mandi kat Pantai Morib masa cuti CNY 2009


Sampai pantai, Park kereta dulu then cari port nak camping.

Dapat port nak landing, bentang tikar. Dina.... tak sabar nak main air, siap pakai google tu..

Khemah siap pasang, mama sibuk BBQ, sedap tu.. semua tak sabar nak makan.


Ni pulak.....
Tukang kipas, tak de api nak masak camner.

Main pasir dulu la.... lawan buat istana pasir, siapa paling cantik eh.. ?

Ni istana Arrie.. Macam cawan minuman je....

Iffa nampak lebih kemas, potensi jadi champion....

Ammar pun ada istana juga. Ada harapan dapat nombor 3 ni...


Abah berehat dalam khemah penat berkipas tadi.
Dina dah buka baju. Panas kot...


Bergaya tepi pantai. Main air memang seronok...

video
Tengok lah aksi kami masa kena ombak.
Berkelah kat pantai memang menyeronokkan, lain kali kita gi lagi...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008