Blog ini mengambarkan keluarga Arrie. Berita semasa tentang perkembangan ahli keluarga. Kejayaan, kenangan pahit manis akan dinukilkan disini...

online

URL tambah duit

Saturday, December 20, 2008

Sekitar Training kat PD


Sampai je PD, kena masuk training dulu.

Lepas tu kena sain tanda commitment untuk syarikat. Target untuk capai bagi tahun 2009



Kena Angkat sumpah, macam biasa la...
Macam aku janji gitu.





Bila training, mesti kena motivate sikit. Tham - factory manager tanya " Who are we ?" ramai-ramai jawab " Best, best, Best....". Tu yang nampak abah angkat tangan sakan tu.



Lepas tu kena main turun tali.
Tinggi giler, dari tingkat 6 hotel.
Gayat tak yah cakap ler.
Tuhan saja yang tahu betapa berdebarnya ketika itu.









video

Tengok je lah abah turun. tak pandang bawah lansung.
Kawan-kawan panggil tengok kamera pun buat-buat tak dengar.
Nak cepat sambai bawah je..

Al-hamdullilah Selamat sampai... Lega rasanya. Baru boleh senyum.


Lepas tu kena buat 'learning outcome'.
Apa yang dipelajari dari activiti




Acara panjat pokok, boleh tahan gayatnya. Lengoh tangan tak yah cakap ler..





Ni gambar kawan abah masa mula-mula nak naik pokok tu.






Keseluruhan training tersebut dapat membina keyakinan diri, disamping tu kena bekerjasama dalam satu pasukan.

Saling bantu membantu dalam menjayakan Visi dan Missi. Ianya sesuai dipraktikkan dalam sebuah organisasi.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

arries family Blak Magik isesigned by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008